rubyredlips

"skön som det oväntade mötet mellan en symaskin och ett paraply på ett operationsbord"

ORKA

Publicerad 2012-05-13 17:24:32 i Allmänt,

känner mig som världens pensionär som hoppar i säng efter bolibompa och är uppe före tuppen om helgerna. 
går runt uttråkad och trött hela dagarna och får ingenting vettigt gjort. sååå vääärt det. eller inte.

vill komma igång här igen också. men stör mig så in i norden på hur det ser ut i bloggen och eftersom jag varken äger en mobil jag kan fota med ELLER en kamera så känns det bara mer ovärt.

men ja, en vacker dag om hundra år eller så så är jag nog här igen.

är skapligt pepp på sommaren då metaltown och P&L väntar.
karln står och gör sjömansbiff och det kommer sitta fint om ett par timmar.
nu ska jag hasa runt i mormors gamla tofflor och göra ingenting, som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

paij, so, sofie.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela