rubyredlips

"skön som det oväntade mötet mellan en symaskin och ett paraply på ett operationsbord"

ONÖDIGT, MEN OH SÅ INTRESSANT

Publicerad 2012-01-07 22:39:21 i Allmänt,

gammal smink pic. packa. rensa. packa. tänka. vad behöver jag. vad behöver jag inte. behöver jag det här?
uuh. inte kul att packa. drar ju till riga imorgon. kommer hem tisdag kväll men det är inte lätt alltså.
vad passar till vad, är det okej att gå in på resturang i det ena eller är det andra mer passande. 
ah. har med mig kläder så jag klarar mig och lite till!

Kommentarer

Postat av: louise

Publicerad 2012-01-08 00:13:19

Sv: okey, det är ju riktigt snyggt, har beställt skal därifrån och de har varit skitsnygga, tror det är hela silikonskalgrejen. Gillar inte riktigt sånna skal :p men glitterskalen är totally awesome!

Postat av: NICOLE

Publicerad 2012-01-08 12:43:02

ÅH, okej! Jag har piercat läppen en gång förut, på sidan (en ful fjortispiercing, heh) och sedan så har jag haft septum!

Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Publicerad 2012-01-08 20:50:02

Kul med en tripp till Riga - där har jag aldrig varit - du får berätta om staden sedan! och grattis till er årsdag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

paij, so, sofie.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela