rubyredlips

"skön som det oväntade mötet mellan en symaskin och ett paraply på ett operationsbord"

EN LEDIG FREDAG

Publicerad 2012-01-06 15:59:31 i Allmänt,

tänkte blogga. tänkte visa bilder. men nä, det får bli en annan dag i livet helt enkelt. 
ni (få) får nöja er med en bild. såhär ser jag ut idag. numera. trött och arg på det blonda/gula äckliga torra håret. trötttttast på mina skeva ögonbryn SOM IDAG INTE ALLS ÄR PÅ MIN SIDA (OK?!). trött på min sidecut. älskar min sidecut. vet liksom inte hur jag ska göra med den. nu är den låååång och står åt alla håll och kanter. tur att man jobbar som indrustiarbetare! saknar min tjurring så jag gråter ibland.. nä, gråter gör jag ju inte!
ska snart på middag hos svärföräldrarna (ghehehehoho, första gången jag använder det ordet, det känns ju ba fel)
bTwW, tröttare på utseendet i bloggen. men vem kan kirra? intT jag!

ledigt tills onsdag, drar till riga på söndag och firar vår ett års dag där. kan bli mysigt. kan bli svinkallt och gnäll. 
men huvudsaken är ju att vara där, med världens finaste karl i hela världen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

paij, so, sofie.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela