rubyredlips

"skön som det oväntade mötet mellan en symaskin och ett paraply på ett operationsbord"

varför måste detta fält fyllas i??! fdghjklöä

Publicerad 2011-10-26 16:57:55 i Allmänt,

hej min hjärna är överhettad eller så har jag gått och blivit knäpp. är trött konstant (tror jag slagit rekord i att gäspa flest gånger på en dag eller så också) eh. 
missar stunder. som igår. vi satt i soffan jag och min karl, vek tvätt. när jag sen går för att lägga in sakerna i garderoben i hallen ser jag att han hängt upp en tröja. som jag då går förbi. det läskiga med det är att jag inte ens märkt att han först hade satt sig upp ett tag. tydligen. sen gått och hängt upp den och sen lagt sig igen, say what liksom? sov min hjärna under tiden kanske.
ah. vimsig värre.
skulle vilja ha ledigt ett tag och sova. bara sova. mmmhm.
skulle behöva ta tag i disken och dom intorkade makaronerna men jag har verkligen ingen ork till det. 
min plikt idag att laga mat också.. oooh. jag verkligen känner hur fantasin flödar. nej. blir något med sparris. det låter gott. och det såg gott ut. punkt.

snart kommer mamma över också, tydligen dags att planera om en blomma. hah. trodde seriöst aldrig i hela mitt liv att jag skulle göra det. eller ja, att man ens planterade om.
well well well. ordbajsa är jag så jäkla bra på när jag inte är på topp. hej

Kommentarer

Postat av: josefine

Publicerad 2011-10-28 14:57:33

sv: jaaa jag vet, jäklar jobbigt e deee! :/ lycka till till oss båda då :)

Postat av: mor

Publicerad 2011-11-03 23:33:15

<3

Postat av: Jen.

Publicerad 2011-11-10 17:51:28

sv; hahah, aawee, inte lätt du ;);););)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

paij, so, sofie.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela