rubyredlips

"skön som det oväntade mötet mellan en symaskin och ett paraply på ett operationsbord"

IM BORED/VÄNTAR PÅ ATT LUSSESMETEN SKA JÄSA

Publicerad 2012-12-03 12:33:54 i Allmänt,

Vad har du på dig?
mjukisar, favvo tofflorna och ett mjöligt linne
Hur mår du?
bra
Vad önskar du just nu?
att jag hade ett jobb. drömjobbet skulle ju sitta fint!
Vad har du ätit idag?
en macka, en skål med mjölk och supergoda flingor och en lussebulle. mumsigt värre.
Vad ska du göra imorrn?
inga planer över huvudtaget!
Vem saknar du?
ingen direkt sådär, men skulle vara mysigt om karln kom hem så jag slapp vara själv
Senaste köp?
metaltown biljett!!
Vad skrattade du senast åt?
skrattade mycket på festen i lördags
Vad grät du senast åt?
uhh.. förmodligen över något töntigt
Vem sov du med senast? 
mannen i mitt liv
Vad läser du just nu?
dyngkåt och hur helig som helst med mia skäringer, för skön dam!
Senast sedda film?
terri, tror jag. inte för bra inte! 
Vilken svordom använder du mest?
fitta, fan och jävla skulle jag tro. och så säger jag fittnylle en del, men inte som svordom :)))
Vem var den senaste som ringde dig?
mamma
Dina tre senast inkomna sms?
1. Gud vad gullig du är! Längtar hem till dig nu!
2. Kan kolla tillsammans sen :)
3. God morgon älskling :)
En person du tycker är snygg?
min man är ju snygg tillexempel hehe
Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
Usch då..
Vilken är din favoritfrukt?"
banan kanske, eller kiwi... ananas.. jordgubbar.. ingen jävla aning
Vad är du rädd för?
ibland mycket, ibland inget..
Din favoritkaraktär ur en serie?
sheldon cooper kanske.. eller zooey deschanel
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten? 
minns inte, var rätt längesen jag hängde där 
Blir du lätt svartsjuk?
njae
Vilket språk hade du velat lära dig?
finska!
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
säkert någon, eller några, men det var vid tillfällen för längesen så jag minns inte
Har du dejtat någon av en annan religion?
nej
Vart vill du åka just nu?
till ett varmt och soligt land
Vad önskar du dig i julklapp?
monopol, pengar, presentkort och en onepiece i leopardmönster!

 

tack och hej, nu har degen jäst klart! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

paij, so, sofie.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela