rubyredlips

"skön som det oväntade mötet mellan en symaskin och ett paraply på ett operationsbord"

xXKRYSSXx

Publicerad 2011-11-21 19:40:38 i Allmänt,

nacken och ryggen värker.

ikväll var vi på middag hos min karls lillasyster, gosade med "bebis" och hunden och åt god mat (såklart!) +
det är jobb hela veckan som gäller samt några timmar övertid på det. fredag = lön = ny teve.  SAMTTTTTT kryssning med jobbet, sån där där man ska käka sig smällfet och hälla i sig öl. blir nog fint.


för övrigt är jag så sjukt lyckligt lottat som har världens finaste och bästa kille ever!
att vakna bredvid honom varje morgon ger mig ett stort leende på läpparna och att få det leendet besvarat är något mycket mycket fint, som får mig att känna mig trygg och så jävla älskad ♥

Kommentarer

Postat av: Jessi Fox

Publicerad 2011-11-22 12:37:51

va vi på samma gig eller? jag har fortfarande ont i nacke och rygg...



btw hotwhore, vart har du hittat ditt skal?! fierce!

Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Publicerad 2011-11-22 19:10:06

Käka sig smällfet och pimpla öl på en båt. Låter som en magisk kväll.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

paij, so, sofie.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela