rubyredlips

"skön som det oväntade mötet mellan en symaskin och ett paraply på ett operationsbord"

YEAH YEAH, WOW WOW

Publicerad 2011-11-13 10:37:28 i Allmänt,

tjejen som för evigt kommer få leva med uppsatt hår.
ganskaaaa så less på att håret var så pass slitet som det var att jag fick klippa av "hur mycket som helst" .. kan ju inte ha det utsläppt utan att det ser rent ut sagt förjävligt ut där bak. win.
dsfgh tänkte att oh, nu har jag tid, nu ska jag uppdatera lite men nä, mer än sådär kan jag inte få ur mig just nu. heippa44
ps. vill utomlands. ds

Kommentarer

Postat av: torkel

Publicerad 2011-11-13 21:14:06

jag vill också åka utomlands!1

åland? höhöhö

Postat av: Jessi Fox

Publicerad 2011-11-15 14:08:07

hörrööööö vi kan byta frippa?!



wild africa tastes like heaven kinda.... eeeh.. eller... typ baileys fast minus choklad. GÖTT!

Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Publicerad 2011-11-17 14:33:45

Chai-te är gott, fast det är ju väldigt olika beroende på om man gör det från pulver eller från svart kryddigt te. Det förstnämnda tycker jag är godast (men en jäkla sockerbomb) det sistnämnda är nyttigast. Just på den bilden du kommenterade på var det svart te.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

paij, so, sofie.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela