rubyredlips

"skön som det oväntade mötet mellan en symaskin och ett paraply på ett operationsbord"

KAMERAKLICK

Publicerad 2011-12-01 22:28:51 i Allmänt,

för en vecka sen var det ju kryssning. och här är bilden jag tog, värsting. yeah. wow. imba. menneh, den var bra & fin & trevlig. och jag fick i mig alldeles lagom med alkoholhaltiga drycker!

idag är det första december och min man fyller år. grattis till honom! ♥
imorgon är det mysfredag och då vi ska göra egen sushi och mysa framför teven. kanske lira lite bf?
men nu ropar fan sängen!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-07 10:20:53

sv: JAA. jag har ju sytt den, av en gammal rapecoat!

hänger du inte med í min fantastiska blogg? :((

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

paij, so, sofie.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela